diumenge, 22 de juny del 2008

Vergonya!

La puta selecció espanyola de futbol ha guanyat el partit contra la selecció italiana, sembla ser.
A mi em seria ben igual si no fos que, des de casa meva, he hagut de sentir petards de celebració, gent cridant d'alegria i cotxes passant a tota pastilla, celebrant també el triomf amb els clàxons.
Em fa vergonya viure en un país en el que els que el sentim hi vivim "de prestat", on nosaltres som els rars, els desconsiderats i els amargats que volem segregar-nos, sense tenir en compte que pertanyem a la puta Espanya dels collons.
Per mi, tant de bo, tots els espanyols de cor marxessin i ens deixessin la terra a nosaltres, que la respectem i la sentim, no pas com ells que són invasors-assimiladors irrespectuosos i xulos de putes.
Cagum la puta que els va parir.
Jo hauria tingut una alegria que la selecció espanyola ensopegués, no perquè hi tingui res en contra, no, sinó més aviat perquè així em cobraria una petita part de la dignitat que, dia a dia, ens foten.