dilluns, 26 de maig del 2008

Jo tinc...

Tinc una caseta a la falda de la muntanya, nova de trinca, de dos pisos amb golfes i amb jardí immens i, un aparcament en el que caben perfectament tres cotxes i dues motos (a banda de bicis i altres elements). Tenim dos cotxes, perquè tres en serien massa. Les muntanyes ens acaronen i en respirem l'aire pur que destil·len, ben aprop...des del seu ventre.
Tinc una bona feina. En un parell de mesos, s'ha produït un canvi en les estructures de comandament i m'han ascendit, com a conseqüència el meu sou també ha augmentat considerablement. Tinc una responsabilitat que m'agrada. Per acabar-ho d'adobar, acabo de guanyar un important premi amb la meva primera novel·la.
Tinc la vida que vull, bessonada i un altre en camí. Tinc la meva família, els meus amics, els meus gats i una vida que val la pena viure.
Desitjo el mateix a tothom. De tot cor.